15.2.
Dnes jsme dokončili 3. lekci, v pondělí 19.2. si na ni napíšeme jednoduchý test; děti dnes dostaly domácí úkol v PS
5.10.
Dú - dokončit pracovní list ve velkém sešitě (barvy) + učit se je psát
Dnes jsme psali test na základní otázky a odpovědi (viz velký sešit) a pět nových slovíček (viz. slovníček/malý sešit). Komu se test nevydařil, bude mít možnost si jej v pondělí napsat znovu.
Trénovat názvy dnů v týdnu (nemusí je umět napsat) a hláskování slov.
12.10.
Příští týden začneme 1. lekci v učebnici.
Každý čtvrtek budeme psát testíky na slovíčka.
Děti by už měly umět: napsat názvy barev, 5 slovíček ze "startovací" lekce a číslice do 10; hláskovat slova a pojmenovat dny v týdnu a čísla od 11 - 20.
19.10.
Děti se začnou učit psát slovíčka 1. lekce (tree, mountain, flower, lake, house, bird).
Stále trénují odpovědi na otázky: What´s your name? How old are you? What day is it today? What´s the weather like?
Opakují si hláskování slov, psaní barev a čísel do deseti, názvy čísel do 20.
2.11.
V hodinách procvičujeme na čtvrtletní práci.
Je nutné, aby děti uměly:
1) napsat: číslovky do 20, slovíčka z 1. lekce, názvy barev (vše mají nalepené ve slovníčku - malý sešit).
2) použít vazbu There is / are... (gramatika 1. lekce)
3) vyjmenovat dny v týdnu, odpovídat na základní otázky, hláskovat slova
23.11.
Žáci by už měli umět napsat všechny dny v týdnu. Dnes jsme to poprvé vyzkoušeli na známky a u některých je znalost nedostatečná. Je nutné stále procvičovat zadanou slovní zásobu (mají ve slovníčcích/malých sešitech).
30.11. si napíšeme test na ukončení 1. lekce (mimo slovíčka z učebnice a vazby There is/are...tam budou i číslovky, barvy a dny v týdnu